Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/likalair/public_html/asaltabie.ir/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 96

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/likalair/public_html/asaltabie.ir/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 283
رژیم غذایی شما چگونه به درد مقعد کمک می کند - عسل طبیعی %

رژیم غذایی شما چگونه به درد مقعد کمک می کند

اگرچه ممکن است از درد مقعدی خود ناراحت شوید ، اما نمی توانید از ناراحتی خود با پزشک خود صحبت کنید. اما درد مقعد یک علامت شایع بسیاری از بیماریهای خوش خیم و قابل درمان است و نباید از صحبت کردن در مورد آن خجالت بکشید و یا درمان شقاق مقعدی با عسل را نادیده بگیرید

H:\00Hosseini\00my project\asaltabie.ir\0refrence\شقاق مقعدی\pic\Picosmos_Convert2\2031454.jpg

در اینجا در ما در درمان بسیاری از اختلالات شایع آنورکتال ، از جمله بواسیر و شقاق مقعد ، به شما عرضه میکنیم . این شرایط ، در میان بسیاری دیگر ، ممکن است علت اصلی درد مقعد شما باشد.

صرف نظر از علت ، متخصص پزشکی ما ، دکتر بتسی کلمنس ، می خواهد بدانید رژیم غذایی شما چگونه می تواند در درد مقعد شما نقش داشته باشد. و اینکه چگونه تغییرات کمی در غذای شما می تواند ناراحتی شما را کاهش دهد.

در مورد درد مقعدی شما

درد مقعد شامل هر نوع ناراحتی است که در آخرین قسمت روده بزرگ خود احساس می کنید ، که شامل بافت راست روده و مقعد می شود.

درد ممکن است خفیف یا شدید باشد و با گذشت زمان تشدید شود. ممکن است قبل ، حین یا بعد از دفع مدفوع رخ دهد. و ، درد شما ممکن است شامل علائم دیگری مانند خون در مدفوع یا خارش مقعد باشد.

ناراحتی مقعدی شما ممکن است علامت تعدادی از شرایط باشد ، مانند:

  • بواسیر
  • بواسیر ترومبوز شده (تشکیل لخته خون در بواسیر خارجی)
  • شقاق مقعدی
  • آبسه مقعدی
  • وضعیت پوست
  • عفونت قارچی
  • بیماری کرون

مانند بسیاری از افراد ، شما ممکن است قبل از کمک گرفتن از روش انتظار و دیدن استفاده کنید. با این حال ، انجمن جراحان کولون و راست روده آمریکا توصیه می کند که اگر ناراحتی در عرض دو روز بهبود نیافت ، به پزشک مراجعه کنید.

ارتباط رژیم غذایی و درد مقعدی

وظیفه اصلی راست روده و مقعد نگه داشتن و دفع مدفوع است. وقتی مدفوع به راست روده شما می رسد ، سیگنال هایی را به مغز شما ارسال می کند که زمان رفتن به دستشویی فرا رسیده است.

هنگامی که در محل مناسب قرار گرفتید ، ماهیچه های اسفنکتر مقعد شل می شوند و ماهیچه های راست روده منقبض می شوند تا مدفوع را از بین ببرند.

آسان ، آرام ، درست است؟ نه همیشه. مدفوع شما حاوی تکه های غذایی است که بدن شما قادر به جذب یا هضم آن نیست. اگر مدفوع شما سفت و خشک است و تلاش زیادی برای از بین بردن آن لازم است ، استرس و فشار بیشتری روی بافت حساس مقعد وارد می کنید. استرس و فشار ممکن است باعث درد شود.

آنچه می خورید بر سلامت مدفوع شما تأثیر می گذارد و دفع آن چقدر آسان است. مدفوع سالم نرم و شکل گرفته است و به راحتی از راست روده و از مقعد خارج می شود. اگر مدفوع شما سفت ، خشک و دفع آن دشوار است ، به احتمال زیاد فیبر و آب کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید.

اگر رژیم غذایی شما مملو از غذاهایی مانند نان سفید ، غلات شیرین ، پنیر ، شیر و غذاهای فرآوری شده مانند فست فود و غذاهای منجمد باشد ، رژیم غذایی شما ممکن است در درد مقعد شما نقش داشته باشد.

غذا خوردن برای به حداقل رساندن ناراحتی

صرف نظر از علت درد مقعد ، بهبود عملکرد روده ممکن است ناراحتی شما را کاهش دهد. برای تحول در امور ، باید غذاهای غنی از فیبر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

وقتی فیبر از دستگاه گوارش عبور می کند ، آب را جذب می کند که به نرم شدن مدفوع کمک می کند. همچنین حجم زیادی به مدفوع شما می افزاید. بزرگسالان به 25 تا 38 گرم فیبر در روز نیاز دارند. میوه ها ، سبزیجات ، لوبیا ، آجیل ، غلات کامل و دانه ها منابع خوبی از فیبر هستند.

اگر فیبر جزء اصلی رژیم غذایی معمول شما نیست ، می خواهید هنگام افزودن آن به آرامی پیش بروید. فیبر بیش از حد زود ممکن است اوضاع را بدتر کند.

علاوه بر خوردن غذاهای غنی از فیبر بیشتر ، به شما توصیه می کنیم میزان مصرف مایعات را نیز افزایش دهید. نیاز به مایعات متفاوت است ، اما توصیه می کنیم روزانه 12 تا 16 فنجان مصرف کنید . بیشتر این مایعات باید از آب تامین شود.

درد مقعد موضوعی حساس است ، اما قابل درمان است.

ما به شما کمک میکنیم تا با روشهای کاملا طبیعی آن را درمان کنید و از سایت ncbi هم دیدن کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =